9 Nisan 2016 Cumartesi

MAC Kinda Sexy Muadili Bir Ruj Daha 💕👍

Herkese Yeniden Merhaba 💕💕



Bugün dün çıktığım alışverişte karşıma çıkan bir rujdan bahsedecegim.
Sheida Mineral Cosmetics diye bitkisel olduğunu söyleyen bir marka, Cosmo She diye bir dükkandan aldım. Bilenler bilir Mac Kinda Sexy nin en sıkı rakibi muadili olan Golden Rose Velvet Matte 27 numarayı. Kesinlikle Golden Rose dan daha yakın muadili olan bir ruj ile sizi karşılayayım. :) 



Aslında ben ilk defa karşılaştım pek guvenemedim fakat dudagima önce Golden R
ose 27 noyu surdum hiç beğenmedim güzel Ruj fakat mac kinda Sexy e göre bir tık açık olması bile benim tenin beyaz olduğundan farketti ve soğuk durdu. Kadın bu ruju çıkardı ve bunu denedigimde gayet harika durdu ve sürümü de kolaydı, mineralli diyincede bunu almalıyım dedim, fiyat % 50 indirimdeydi 13.5 TL'ye aldım ve cok cok iyi bir ruj diyebilirim. Rengine gelirsek orda resim çekmek aklıma gelmedi 😄😄😄 onu bikaç güne çekeceğim. Ürünü koluma swatchladim :)




Bendeki markanın 02 rengi ve bunun dışında ürün 6 saat kalicilik vaadiyle karşımıza çıkıyor. Ben sadece 2 saat deneyebildim 2 saat boyunca gayet kaliciydi eve geldiğimde hala daha dudagimsaydı, bitek duyulmamis bir marka olmasi beni rahatsız ediyordu fakat ruj gerçekten çok iyi nasıl duyulmamis şaşırdım. :) ve kesinlikle Kinda Sexy ruhun muadili değil birebir aynısı. İnstagram hesabımda dudakta karsilastirmasini görebilirsiniz.💕
İçerik olarak sitesinde söyle bor yazı ile karsilastim ve gayet beğendim. 👍👍

Sheida Kadife Mat Rujları,
nemlendirici ve antioksidan özelliğe sahip olan Argan yagı ve yogun pirinç mumu ile zenginlestirilmistir.

Içerigindeki E ve C vitaminleri yogun nem ve bakım saglar.

Dudaklarınızdaki muhtesem görünümü uzun süre muhafaza eder. Yüksek orandaki renk pigmentleri mat ve kadife seçenekler sunar.

Paraben içermez.


İçeriğinde bulunan aktif özler

VITAMIN C: Suda erir. Kolajenin optimal seviyede tutulmasında önemli rol oynar ve kolajen olusumunu destekler.

Pigmentasyona neden olan ‘tyrosinase’ i etkisiz hale getirir. Serbest radikallerle savasır.

VITAMIN E: Derinin kurumasını önler.Anti- oksidandır.Kalıcı yaslanmanın ana sebebi olan oksitlenmenin önüne geçer. Çok güçlü bir kırısık açıcı etkiye sahiptir.Serbest radikalleri yok eder.Yüksek derecede besleyici, cilde elastikiyet verici ve onarıcı etki saglar.

ARGAN YAGI: Antioksidan,nemlendirici

PIRINÇ MUMU: Pirinç özü..


Eger siz de bu ürünü denediyseniz yada marka hakkında bildi sahibiyseniz yorumda deneyimlerinizi paylasirsaniz çok sevinirim. 👧👧 

Okuduğunuz için teşekkürler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder