10 Nisan 2016 Pazar

Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem


Mutlu Pazarlar Dilerim herkese 💕💕

Bugün bahsetmek istediğim ürün çok severek kullandığım Elseve markasının saç güzelleştirici kremi. 
Bildiğimiz gibi Elseve bir süre önce 6 mucizevi yağ serisini çıkarmıştı ve arkasından kremler yağlar maskeler vücut için yüz için durdurak bilmedi. Ben bakim ürünlerinde Loreal Paris i çok çok beğeniyorum.


Çıkardığı bu yağı sanırım 2 ay ya da daha fazla süredir kullanıyorum tam olarak hatırlamiyorum fakat gayet bereketli uzun ömürlü bir ürün. Kullanma talimatlarinda fındık büyüklüğü demiş fakat benim saçlarım uzun olduğu için çok az daha fazla alıyorum. Ürün uygulandiktan sonra da durulanmiyor. Ürünün ne zamanları kullanıldığına bakarsak;


Islak saçın tamamına uygulandığında saçı yogun bir şekilde besler.

Kurutmadan once saç boy ve uçlarına uygulanarak saçı 230 derecelik ısıya kadar korur.

Son dokunuşta saç boy ve uçlarına uygulanarak saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırarak şekillendirmeyi kolaylaştırır. 

Ben genellikle ıslak saçın tamamına uyguluyorum çünkü saçlarım kolay yıpranıyor maalesef, bir de fon cektirmeden/kurutmadan önce yıpranmasın diye uyguluyorum. Aslında bu sıcaktan koruma özelliği beni cezbetti fakat tam olarak koruduğuna dair net birsey söyleyemeyecegim çünkü ayda 1 2 kez fon cektiriyorum bu normalde de yipratmiyor saçları :) 

Saçı gerçekten agirlastirmiyor ve yumuşacık yapıyor. Koku olarakta çok beğenerek kullanıyorum, bu serinin kokusu fazla olmasa da gayet hoşuma gitti. 

Ürünün kötü yönlerine gelirsek çok Vicik vicik bir ürün heryerde dökülüyor, kapağın kenarlarına birikiyor, kapağı açık bi yere koydugunuzda kendi kendine aktığı bile oluyor. Ben birçok kez elime aldığımda elimden kayıp düştü. 😒😒😒
Ürünün çok fazla özelliği yok zaten bu konuda kırıklar vs birsey vaadetmiyor da bize, birde genelde bu tip ürünler set halinde kullanıldığı zaman daha etkili mesela bende yağı, şampuanı, saç kremi ve maskesi de var. 

Fiyat olarak sanırım 15 tl çünkü ben indirimde 10 tlye almıştım :)

Sizinde bu ürünle ilgili deneyimleriniz ve görüşleriniz varsa yorumda paylasirsaniz çok sevinirim. 😊

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder