3 Nisan 2016 Pazar

Loreal Paris Color Riche J Lo's un Pure Red Ruju ve Wet n Wild Dudak Kalemi

HERKESE MERHABAAA 💋

Bugünkü blog yazımda sizlere çok severek kullandığım Loreal Paris Color Riche J Lo's  un Pure Red rujunu ve ona uygun Wet n Wild in dudak kalemini tanitacağım.


LOREAL PARİS COLOR RICHE J LO'S - PURE RED


Benim çok severek kullandığım rujlardan birisi. Özellikle kırmızı rujda ilk aklıma gelen Loreal Paris in bu ruju. 
Çok iyi bir yapıya sahip ve kalıcı bir Ruj. Ben dansçı olduğum için birçok kez showlara çıktım ve hepsinde kırmızı ruj olarak bunu kullandım. Terliyoruz, saatlerce sahne arkasında bekliyoruz, birseyler atıştırıyoruz ve yüzümün heryerine bulaşma akma gibi ihtimaller ortaya çıkıyor. Bu yüzden iyi bir Ruj kullanmamız gerekiyor, bunun yanı sıra makyajimizin uzaktan belirli olmasi için keskin dikkat çekici bir ruj kullanmamız gerekiyor. Ben aradığım bütün özellikleri hemen hemen bu rujda buldum.

Show sonrası


 Tabiki ruju tazelemek gerekiyor, ama benim için önemli olan saat başı tazrlememek. Aktif bir günde 3 4 saat rahatlıkla dudagimda kalıyor. Bu yönden kalıcılığını çok seviyorum. Bunun dışında mat bir Ruj, zaten Loreal Paris'in mat serisinden olmasi gerek kırmızı rujlarda. Fakat mat olmasına rağmen dudagimda bir kuruma ile karşılaşmadım. Gayet nemli bir ruj ve bu yönü beni gerçekten fethetti 💕 çünkü MAC rujlarda aşırı bir kurutma sorunu var ve dudaklarim altına nemlendirici sürsem bile kısa bir sürede pul pul oluyorbu durum beni çok rahatsız ediyordu. Kokusu ise gerçekten harika, tam olarak ne ile ifade edebilirim bilmiyorum fakat hani belirgin çok hoş bir ruj kokusu vardır bazı rujlarda kesinlikle öyle bir kokusu var ve insanı kendine aşık ediyor. En güzel yani ise durağa sürdükten sonra bu koku uçup gitmiyor dudakta kaliyor ve gerçekten bu yönünü beğeniyorum. 👍💄Ruj hakkında benim karşılaştığım olumsuz tek şey dudakla tam olarak bütünleşmiyor, elimiz falan çarptığında Dudaktan silinmiyor fakat sanki rujun kendisine elimizi değmiş gibi bir iz çıkıyor. Bunun dışında fiyatına gelirsek emin olmamakla beraber çünkü çok uzun zaman oldu, 35 tl diye hatırlıyorum. Bana göre diğer çok pahalı markalara yarışır derece de bir ruj.

Dudakta duruşu bu şekilde.


Bunun dışında bu ruja dudak kalemi bulmakta zorlandım nereye gitsem uygun kalem yok dediler. Tüm aramalarim sonucu Wet n Wild de bir dudak kalemi buldum.

WET n WILD 717 BERRY RED LIPLINER


Aslında dudak kalemi için pek fazla yapacak yorum yok, Loreal Paris Pure Red kırmızı rujumla çok güzel bir uyum sağladı, onunla bütünleşmesi güzeldi. Kalıcılık olarak iyi fakat Max Factor liplinerlar ile kesinlikle karsilastirilamaz tabi. Onun dışında tek olarak kullanılmaya uygun Loreal e göre biraz daha açık bir tonu var. Tek başına ben kullanmadım fakat kurutma yapacak tarzda bir dudak kalemi gibi gelmedi bana biraz ıslak gibi geldi. Fiyat olarak tam hatırlamıyorum ama 3 4 tl civaridir daha pahali olacağını zannetmiyorum. 

Ruj ve dudak kalemini yan yana görüntüsü;


Flashlı


Flashsız

Umarim bugünkü yazımdan memnun kalmışsınızdır. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 💕💕

Sorularınız için yada sizin de bildiginiz iyi ruj yada dudak kalemi varsa onlarla ilgili görüşlerinizi aşağıya yorum bırakabilirsiniz 👇









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder