2 Nisan 2016 Cumartesi

Gratis, Flormar, Migros Kozmetik Alışverişim 💕

HERKESE MERHABA
Bugün, yaptığım kozmetik alışverişimden bahsetmek istiyorum. Daha çok bakım ürünleri üzerine bir alışveriş oldu. Önce İzmir Egeparka sonra Gratise sonra Flormara tüm İzmir i turladım sayılır. 😊 Baktım evde şampuan, krem kalmamış hava da çok güzel zaten canım sıkılıyordu kuzenim de Egeparkta çalışıyor hem yanına ugrayayim dedim hem de eve dönerken diğer yerlere de uğradım. 
Neler aldım konusuna gelirsek ; 


Tam olarak nerden ne aldım gruplayamayacagim çünkü satilmasina rağmen tükendiği için setin devamını diğerinden almak zorunda kaldım. 

 Önce Gliss Repair serisi şampuandan bahsetmek isterim; 


Gliss yeni serisinde saç kremi, şampuan, saç maskesi ve serumdan oluşan bir set yapmış. Ayrı olarak bir de sıvı saç kremi vardı fakat ben başka bir markanın sıvı saç kremini sevdiğim için almaya gerek duymadım zaten kendinin saç kremi vardı.
Serinin bize vaadettiklerinden bahsedersek; canlılığını artık yitirmiş, solmuş, yıpranmış saçlara yönelik olarak yeniden yapilandirmaya ve kırıkları onarmaya yönelik yapılmış. Icerisinde amino-protein serum var. 1 haftada 10 tabakaya kadar etkili yani 1 haftada farkedilir bir degisiklik vaadediyor. Aslında ayrı olarak bir serum almaya gerek yok fakat serum bu aşamaları yetkili bayanın söylediğine göre daha da hızlandırıyormuş, fiyatları şampuan ve saç kremi 10-12 lira gibi bir fiyatti sanırım tam hatırlamıyorum fakat serum ve saç maskesi 20ser lira. Bana çok pahalı gelmişti. Benim saçlarım gösterilere çıktığım için jöle ve spreylerden aşırı yıpranmıştı ve bu Schwarzkopfu görünce merak edip denemek istedim. 

2. Olarak Bimde satılan Ritual de Beauty siyah nokta bandından bahsedeceğim 


Aslında bu 1 yıldır kullandığım bir ürün, hatta bi ara Niveanin siyah nokta bantlarini almıştım ve gerçekten verdiğim paraya üzüldüm. Kesinlikle bimde satılan bant çok çok ve çok daha iyi. Siyah Nokta temizleme konusunda aslında 1 bant değil ben 2 bantı daha yeterli buluyorum, yanak ve alın içinde 3. Bir Bandı ortadan 2ye keserek kullanıyorum. Yüzde kalan ufak kalıntılar için lorel Paris yüz tonigini kullanıyorum merak edenlere :) gratisten temin edebilirler. Siyah Nokta bendinin fiyati 4.5 tl.

 3. Emotion parfüm


Çok severek yıllardır kullandığım bir parfüm. Çok fazla sıktığım için fiyatida uzun diye sık sık Romence parfümünü alıyorum. Kalicilik olarak çok iyi fakat 1 2 fıstık yetmiyor. Gül kolundan oluşuyor. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum

4. LIONESSE takma kirpik 


Aslında bunu rastgele bir kozmetik dükkanından aldım eve dönerken. Adını hatırlamıyorum güzel gibi geldi bana. Ama yapistiricisinin kötü olduğuna eminim, bende zaten flormara yapıştırıcı var genelde tüm kirpiklerde onları kullanıyorum. :) kullandıktan sonra eğer beğenirsem tekrar bakacağım Nerede satıldığına ve instagram üzerinden yazarım. Çünkü maalesef benim şansıma da olabilir uzun kirpik bulmakta çok zorlanıyorum.

5. Pembe Saç Tebeşiri 


Aslında sacimi gri yada sarıya boyatmayi düşünüyordum, denk gelmişken aralarda güzel renk olabilir diye hemen aldım, ürünü kullandıktan sonra resimlere instagramdan ulaşabilirsiniz. :) fiyati 10 tl olmasi lazim 

6. & 7. Flormar Primer ve Fondation


Önce bazdan bahsetmek istiyorum ; 
Normalde kullandığım baz bu değil benim 2. Alışım ve doğruyu söylemek gerekirse hiç beğenmedim. Sadece yüzümde sivilce yapmıyor makyajdan koruyor diye alıyorum. MakyajIn kalıcılığımı arttırma diye bir özelliği yok sadece her bazin vaadettigi nemlendirici tutma özelliği var, zaten bir zahmet oda olsun hayrina dağıtılan birsey değil ve basit bir markada değil gayet iyi bir Türk markası, bunun dışında tüp havayla çalışıyor alttan eli destek yapıp vurmak gerekiyor tüpe söyle bir şekli var ,

Fotoğraftaki gibi bir boruya sahip değil. Hatta ben ilk aldığımda borusu yok calismiyor bozuk diye flormara mağazasına gitmiştim 😄 gorevlilerle uzun süre uğraştık sonra birisi bilgi sahibiymis geldi anlattı. Fiyatı 35 tl olmasi gerek 

Fondotene gelirsek 


Bendeki neutral beige rengi, bunu da 2. Defa alıyorum. Beğendiğim mat bir Fondoten, kapaticiligi orta-yüksek. Sarı alttonlu bir fondoten. Kalicilik olarakta gayet beğendim ben. 


Beyaz tenli birisiyim ben elimin diğer sağ yarısında fondoten var.


8. Loreal Paris cilt duzgunlestirici temizleme sütü

Bu benim 7. Sisem olmasi gerek, cildim normal olduğu için yeşil seri yani normal ve karma ciltler için olanı kullanıyorum. Ben bunu aslında set halinde yani tonik-temizleme sütü- skin perfection nemlendirici ile kullanıyorum. Ve genç yaşta makyaj yapan herkesin kesinlikle kullanması gerekiyor. Hipoalerjenik bir ürün paraben içermiyor. Çok hoşuma gitti o yönü. Set ile sabah ve akşam kullanıyorum, yorgun olduğum zamanlar haricinde. Kokusunu ben çok seviyorum ferah güzel bi kokuya sahip. Kuru ve temizlenmiş cilde pamukla uygulanması gerekiyor. Fiyatı 18 tl olmalı. 

9. ve son olarak herkesin bildiği Elseve Mucizevi Yağ Serisi


Normalde kullandığım şampuan mucizevi yağ serisi. Aslında bir sorun yok sadece Gliss daha çok iyi gibi geldi bana beğenmedim tekrar Elseve döneceğim. Evde saç maskesi daha bilmediği için aldım saç maskesi ve bunlar bitince Gliss başlıcam. Serinin yağını ban saçlarımı yıkamada önce tüm saçıma uygulayıp 5 dk bekletiyorum. Aslında kullandığım zaman boyunca bir farklılık görmedim. Şampuan pek hoşuma gitmiyordu oda kopurmedigi için. Öyle bir sorun var. Onun dışında yapacak fazla bir yorum yok yumuşaklık ve bakım vaadediyor, gayet saçlarım yumuşadı, koku olarak güzel, fiyat olarak Gliss le hemen hemen aynı, pek parlaklık katmadi ama hoşuma giden bir seri.

Benim kozmetik ve bakım alışverişim bu kadar. :) umarım sizlere yardimci olabilmis, ürünler hakkında aklınızdaki boşlukları doldurabilirsimdir. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. :) 💕💕💋

Aklınıza takılan bir soru olursa aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz. 👇
😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder