12 Nisan 2016 Salı

Kalyon Oje Kurtucu Sprey

KALYON EXPRESS DRYER

Herkese merhaba 💕 Bugün maalesef anca bu saatte yazımı yazmaya vakit bulabildim. 😊
Bugün sizlere bahsetmek istediğim bir ürün ve önemli bir konu var. Kalyon un oje kurutucu spreyinden bahsedeceğim.


Benim aldigim ürün maşallah ömürlük. Çok kullandığım için büyük şişe alayım demiştim. Aslında bi ara Bime gelen Bir ürün vardı oje kurutucu sprey yıllar önce onun sayesinde bu ürünlerle tanışmıştım.

Ararken bir mağazada bu ürün denk geldi daha önce Kalyon marka ürünler kullanmıştım ve cok cok memnundum bende büyük boy iyidir diye alayım dedim . Ürünün kullanım talimatlarında ojeyi sürdükten 1 dk sonra 8 -10 cm uzaklıktan sıkın diyor. Zaten bir tirnakta oje 1 dkda hemen hemen kurur 3 4 dkya oda maximum uzar. Ürün sıktıktan sonra da bir süre beklemek gerekiyormus ve gerçekten öyle. Oje normal zamanda kuruyor, ürünün vaadlerindeki sadece tırnak kenarlarına geldiği için silmeyin bekleyin 3 4 dkya emilir ve nemlendirir olayındaki nemlendirme kısmı doğru çünkü çok yağlı ve emilemiyor, emilse bile bi kısmı silmek gerek. 
Yani aldigim koca şişe sadece nemlendirici görevi görüyor.


Neyseki son kullanma tarihi 2018 2 senesi var. :)

Ayrıca ürünün dış kapağı dışında birde içinde bir kapak bulunuyor.


Ve kapaklar çok sert mutlaka oje sürmeden acmaniz gerek, birde kapatmak için beklemek gerek yağlı elle heryer mahvoluyor :( 
Tirnakta sıktıktan sonraki görüntüsü ;


Tavsiye edermiyim? Etmem kesinlikle birçok güzel ürün var tırnak için Kalyon markası sadece bakim ürünlerinde iyimis bunu anladım :) fiyati 30 liraya yakın yada o civarlarda olmasi gerek.
Yani siz siz olun, asla marka iyi diye diğer ürünleride güzel olur diyip kocaman ömürlük bir ürün almayın. :)


Sizin de bu ürünle ilgili deneyim ve görüşleriniz varsa yoruma bırakabilirsiniz.👇

Okuduğunuz için teşekkür ederim 💕

2 yorum:

  1. Bunun eski versiyonunu kullanmıştım.Minicik bir şişedeydi.Yağlı yapısını çok sevemedik bırakmıştım ancak kokusu,ojeyi kurutması gayet iyiydi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece kokusunu sevebildim maalesef pek kurutma olmadı 😖 büyük ihtimal içeriği degistiriyorlar öyle bi farkı vardı yada zaten bende genelde ojeler hızlı kuruyor pek etkisini gösterememesi bu yüzden olabilir

      Sil