17 Haziran 2016 Cuma

Gliss Deep-Repair Serum Gerçekten Etkili mi ?

Gliss Deep-Repair Serum

Herkese Hayırlı Ramazanlar :)
Sizlere önceki paylasimlarimda olan Gliss Deep-Repair serisine ait serumdan bahsetmek istiyorum çünkü internette forumlar dışında hiçbiryerde bu serum ile ilgili bir paylaşıma rastlamadım. 

Öncelikle bu yazımı bu kadar geç yazma sebebim tam anlamıyla seriye hakim olmak içindi. Çünkü internette öylesine olumsuz yorumlar var ki ben aldigima pişman oldum acaba geri mi iade etsem diye bile düşündüm cunku fiyati çok ta ucuz değil. 

Bugün sadece bu serumdan bahsetmek istiyorum serinin kesinlikle en en en beğendiğim ürünü resmen mucize. 


Internetteki bahsedilen ve benim yaşamadığım şeylere gelirsek ;

○ Kesinlikle saç dökmüyor benim saçlarım normalde de fazla dokulmezdi şimdi de aynı hatta daha az dökülüyor.

○ Kesinlikle saçı sertleştirmiyor aksine o kadar yumuşacık yaptı ki bu serum anlatamam. 

Belki ben seri olarak kullandığım için daha etkili olabilir çünkü sadece şampuan kullaninca evet saçları yumuşacık yapmıyor ama bu ürünü kullandıktan sonra saçları pamuk gibi yapıyor yani gidin mağazada deneme ürününden 1 sıkımlık saçınıza sürün bikaç dakikada etki ediyor zaten.

Vaatlerine gelecek olursak ; 


Oncelikle ürün canlılığını yitirmiş ve yıpranmış saçlar için, benim saçlarım da çok işlem görüp zarar gördüğü için sürekli bir şampuan seri arayisindaydim ki bu seriyi kesinlikle değiştirmeyi düşünmüyorum. 

Ürün hergün en derin tabakasının kadar zarar görmüş saçlara ihtiyacı olan amino-proteinleri sağlamak, karatin ile saç telinde zarar görmüş kısımları onarma yapıyor.

Sadece 1 dakika içinde yogun ve derinlemesine bakım, esneklik ve canlılık bir de ipeksi yumuşaklık kazandırıyor. 

Bunlar vaatleriymiş bana göre kesinlikle hepsini yerine getiriyor👌

Saçıma bakıldığında tüm kırıkları resmen gizledi gözükmüyorlar gayet bakımlı duruyorlar, ve aşırı derecede saçlarımı elektriklendirmeden kabartti, daha dolgun bir görüntü oluşturdu.

Yumuşaklık olarak en beğendiğim kısım ellerim sürekli saclarimda yukarda da dediğim gibi resmen pamuk gibi 💕 

Ama şunu da söylemeliyim ben bunu set olarak ( şampuan, saç kremi, saç maskesi, serum ) kullanıyorum belki de bunun etkisi büyüktür sadece 1 yada 2 ürün kullanmak mesela sadece şampuan evet saçları sertleştiriyor. 

Ürünü kullanım şekli ise avucumuza 1 yada 2 damla alıyoruz ben bütün saçıma toplam 3 sıkımlık alıyorum çünkü benim saçlarım biraz uzun :) 

Amaaa! Ürünü sakin biryere sikmayin çünkü saç kremi gibi kremsi. Ben ilk aldığımda alışmışım sıvı saç kremlerine bunu fis diye bi sıktım kokusuna bakmak için hali krem oldu 😂 

Koku demişken kokusuda gayet kalıcı özellikle de ben Elseve mucizevi yağ serisinden gecmistim buna ve onun kopurmeyisi fazla kalıcı kokusu olmaması beni sıkmıştı. 

100 ml olduğu için baya gider gibi görünüyor zaten kapağı acilikdan sonra 1 senelik bi ömrü var yeter bence gayet 😊 

Serinin diğer ürünleri ile ilgili birlikte bir yazı daha sonraları yazmayı da düşünüyorum merak etmeyin :)

Internetteki olumsuz yorumlar büyük ihtimal sadece şampuan alanlar ya da eklemeyi unutmuşum ürün kafa derisinde biraz yanma yapıyor birde göze kaçtımı çok fena yakıyor. Bu nedenlerden dolayı olabilir ama bana göre suan piyasadaki en iyi seri. 👌

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. 💕

Sizin de deneyimleriniz ve yorumlarınız varsa bu ürünle ilgili yorum kısmına birakirsaniz çok sevinirim 🌺🌻🌹 



10 yorum:

  1. Mavi renk gliss hem verdiği yumuşaklıkla, hemde kokusuyla saçlarıma en iyi gelen seri:) Paylaşım için teşekkürler.Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle her saç tipi için harika saç bakım ürünleri var ya 😍 birde Siyahın methini çok duydum ben

      Sil
  2. Henüz bu markadan bir ürün almadım merak ediyordum ama teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir şans vermelisin ozellikle serumu ilk yazdim 😊 mutlaka bir bak Derim 💕

      Sil
  3. Merhaba gule gule kullanin blogunuzu yeni kesfettim bende bloguma beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. olumlu bir yazı görünce merak etim bu ürünü :) bloğunuz yeni keşfettim bana da beklerim sevgilerle :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Saçın diplerine mi uygulamamız gerek

    YanıtlaSil
  6. Aldigim ilk andan beri saclarim yumusacik elektriklenmeden kabariyor (saclarim kivircik) buklelerime de iyi geldi aslinda sevdim

    YanıtlaSil
  7. Kantoron yağı gibi kokuyo

    YanıtlaSil
  8. Donec pharetra, odio non scelerisque fringilla, libero leo luctus sem, in pharetra lectus elit ut enim. Donec sit amet elit sem. Makam bayrağı direk bayrağı bayrak imaları satışı Cras id augue vestibulum, sodales nisi a, lacinia neque. Praesent non fringilla tellus, nec convallis massa. Vivamus elementum tellus eu libero porta auctor. www.aybayrak.comDonec ullamcorper massa id neque sagittis gravida. Phasellus euismod eget elit vel aliquam. Praesent sit amet odio at libero vulputate lobortis.

    YanıtlaSil