6 Nisan 2016 Çarşamba

Garnier 3'ü 1 Arada Saf & Temiz

GARNİER SAF & TEMİZ 3'ü 1 ARADA




İyi akşamlar 💕 Dün maalesef yazı yazamadım bazı nedenlerden dolayı ve bugün de anca bu saate kaldı. Bende şimdi ve yarın bu açığı tamamlamaya çalışacağım.
Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün Garnier Saf & Temiz 3 ü 1 arada.



3 farklı şekilde kullanabiliyoruz bunlar 
1. Peeling ;  gözenekleri temizler ve ölü hücreleri ciltten uzaklastirir. Islak yüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanmalı ve arkasından durulanmali.
2. Temizleme ; Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko türevi ile zenginleştirilmiş formülü cildi arındırır. Islak yüze nazik bir şekilde ister pamuk ister elinizle yedirerek uygulanmalı ve arkasından durulanmali. Günlük olarak kullanılması önerilmiş. 
3. Maske ; içeriğindeki beyaz kil ile cildi matlastiriyor ve dengeliyor. Yüze sürdükten sonra 3 dakika bekletiliyor ve ardindan su ile durulaniyor.

Acaba benim için uygun mu diye bir bölüm eklenmiş ve burada karma yada yağlı cildiniz var ise ciltte yağlanma, patlama yada siyah nokta gibi cilt problemleri oluşuyorsa size uygundur denmiş.

Öncelikle ben bi aralar bir uzmanla görüşmüştüm genelde bu tip ürünler için bu problemler yasiyorsaniz kullanın derler fakat uzman kişi bana demişti ki evet temizleme olabilir fakat peeling ciltteki siyah nokta ve sivilceler de bir artış yaşattırır. Peeling temiz ciltlere uygulanmalı. Bu nedenle bende genelde cildime peeling yapmıyorum, zaten ne zaman yaptıysam bi sivilce sorunu yaşadım ve uzmanın dedikleri bana gayet mantıklı geldi.

Zaten ben bu ürünü kullanıp ta ferahlatiyor dışında bir yorum yapanını pek görmedim. Denk geldiğim yazıların hiçbirinde düzenli kullanımm yada bir çözüm yorumu da görmedim daha çok ürün kullanmış olmak için kullanılıyor özellikle de uygun fiyatlı olmasi ve Bimde de satılmasıyla herkesin evinde 1 adet oldu. Komşu da, Kuzenlerimde, 65 yaşındaki halamin evinde bile 1 tane var.

Bunun dışında Garnier ürünlerinde genel bir gözenekleri büyütme sorunu var. Kesinlikle cilt için herhangibir Garnier ürünü kullanmıyorum. Onun yerine Loreal Paris ürünlerini tavsiye ederim. 

Tabi herkesin kendi düşüncesi fakat ben genel olarak Garnier ürünlerini kullanmadığım ve tavsiye etmediğim için doğal olarak bu ürünü de beğenmedim. Ciltte bir yakma hissi yok ve ferahlatiyor fakat düzenli kullanimlarda gözenekler kocaman kocaman açılıyor. Bunun 3 ü 1 arada yüzünden uzun süre Gözenek sikilastirici kullanmak zorunda kaldım. 

Yüzde duruşu ve yapısını görmek isteyenler için ;



 Eğer sizin de bu ürün hakkında bir deneyiminiz ya da fikriniz varsa yorumda paylasirsaniz çok sevinirim. 💕

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder