14 Nisan 2016 Perşembe

Golden Rose Velvet Matte 10 Ruj ve Flormar 229 Dudak Kalemi

GOLDEN ROSE VELVET MATTE 10

İyi Akşamlar 💕 Bugün biraz Golden Rose Velvet Matte 10 numaralı rujdan ve uygun bir dudak kaleminden bahsetmek istiyorum.


Benim rengini en çok sevdiğim rujlardan biri normalde pembe ruj sevmem fakat o kadar doğal bir duruşu var ki anlatamam.💕



Zaten herkes Golden Rose Velvet Matte serisinin ününü biliyor. Bana göre tek sorunu dudağı çok fazla kurulması, ve sürdükten bir süre sonra dudakta çatlak çatlak durmasi. Kesinlikle altına bir nemlendirici sürmek gerekiyor.
Kalıcılık olarak orta diyebilirim ama 2 saat geçmeden tazelemek gerekiyor. Fiyatı 18 tl civarı olmasi gerekiyor.

FLORMAR WATERPROOF LIPLINER 229 



Benim kesinlikle çok severek kullandığım bir dudak kalemi. Aslında Flormardan aldığım bir Ruj için almıştım fakat Golden rose ile birebir aynı renk olduğunu farkettim sonradan. Ben genelde dudak kalemini koyu sevmiyorum birebir aynı dursun istiyorum. O yüzden bayılarak kullanıyorum.
Tek sorunu kalıcılığı çok fazla düşük yanımda tasimam gerekiyor kötü bir görüntü oluşuyor yoksa, birde hemen hemen her dudak kaleminde olduğu gibi dudağı kurutuyor fakat tek olarak kullanılan nerdeyse tüm kalemler de bu olur.
Fiyatını tam hatırlamıyorum ama pahalı olduğunu zannetmiyorum.

Flashsız;


Flashlı;


Ikinsinin yan yana duruşu bu şekilde fakat dudakta birebir aynı rengi veriyorlar.



Okuduğunuz için teşekkür ederim 💕

2 yorum:

  1. Nasıl muhteşem durmuş, çok yakışmış ! Bende de var bu ruj, severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler fıstık 😍 bende çok seviyorum ama pek fazla kullanan bilen olmamasına da şaşırıyorum

      Sil