19 Nisan 2016 Salı

FLORMAR HIGH PERFORMANCE ROTATING VOLUME MASCARA

FLORMAR HIGH PERFORMANCE ROTATING VOLUME MASCARA

Herkese Yeniden Merhaba🌺🐛🌻🌼
Kısa bir süredir maalesef vakit bulamadım yazmaya, birkaç gün önce yazacaktım aslında bu yazıyı fakat bugüne kısmet oldu. 
Benim çok çok çok severek kullandığım bir rimelden bahsetmek istiyorum bugün;



 Flormar'a ait olan High Performance Rotating Volume Mascara, bu benim uzun zaman önce aldigim bir maskara. Adından da anlaşılabilceği gibi kirpikleri en fazla uzayabilcegi yere kadar uzamatmayı ve doğal bir görünümü vaadediyor. Benim için doğal görünüm aslında pek onemli değil ,ben kirpiklerimin daha sık, siyah ve uzun görünmesinden hoşlanıyorum. 

Rimel sürerken daha kirpiklerin uzun ve siyah görünmesinin taktiklerinden biri; rimeli kirpiklerin hem iç hem üst kısmına sürmek, bu sayede gözümüzü kapattigimizda o renk farkı anlaşılmaz ve kirpiklerde daha dolgun, uzun bir görüntü oluşur. 
Bu rimelde fırçası ileriye ve geriye doğru dönüş sağlıyor, bu sayede kirpiklerin hem iç tarafına hem de dış tarafina kıvırıcı kullanmadan kivirabiliyor ve rahatlıkla surebiliyoruz. Fakat burda bahsetmek istediğim bir konu var kirpiklerin üst tarafina sürerken firca kirpigi cekistirip yolmasa da rimel göz kapaginiza bulasabiliyor buna dikkat etmek gerek. 
Bunun dışında hem sağlak hem de solaklara kullanım rahatlığı sağlıyor. Düğmeye 1. Basisimizda ileri, durdurup tekrar bastigimizda ise geriye doğru dönüyor.
Birde kirpigin iç kısmına yani gözümüz tarafında kalan kısmına sürerken yukarı doğru değil de eğer fırçayı gözümüze doğru döndürürsek o zaman daha rahat suruldugunu farkedeceksiniz. 

Tabi önce alışmak gerek ben 1 ayda anca alismistim. Eğer istemezsenizde çok güzel bir başlığa sahip siz çalıştırmadan kullanabilirsiniz. 



Bu ürünle ilgili sevdiğim bir diğer konu benim maskaram 1 yıl oldu ve kurumadi ayrıca pili de hala daha bitmedi. Ben bi ara açık unutmuşum bütün gece calismasina rağmen bir sorun yaşamadım. Daha 1 ay önce rimel bitti ve yenisini aldım 😌

Kesinlikle tavsiye edebilcegim bir rimel tam bir takma kirpik etkisini yaratıyor, fiyatına göre o pahalı diğer markalarla yarisabilcek bir ürün. 👍 bu arada fiyati 35 36 lira civarı olması lazım.

Videosu *


Siz de deneyim ve yorumlarınızı yorum kısmında paylaşabilirsiniz. 👇

Okuduğunuz için teşekkürler 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder