29 Haziran 2016 Çarşamba

Haziran Ayı Alışverişi Part 1

Haziran Ayı Alışverişim 

Herkese merhaba birkaç gün önce yazmak istediğim instagramda da söylemiştim fakat yazamadığım bir yazı :) üzerine alışveriş yaptığım için part 1 olarak nitelendirdim çünkü hepsine ayrı yazı yazmak biraz uzun olacaktı bende kısaca bahsetmek istiyorum haklarında. Aralarında çok sevdiğim ürünler için özel olarak yazı yazacağım 👌 


Resimde gördüğünüz ürünleri aldım ben aralarında ilk defa denemek istediklerim de var :) daha çok bakim üzerine bir alışveriş oldu. 

Note Fondoten


Oncelikle Note markasına ait bu fondotenden bahsetmek istiyorum. Genelde çok şey duydum fondotenleri hakkında pek ovuluyordu ama evde 3 4 tane fondoten ve BB kremler olduğu için almak istememistim. Fakat evdeki fondotenler yüzüme biraz koyu geldiği icin kendime bir türlü uygun fondotenden de bulamamışken Yves Saint Laurenden önce bir de Note markasına bakmak istedim. Fondotenin tonu ve yapısı çok hoşuma gitti, özellikle de Fondotenin nemlendirici özelliği var ve bu sayede ayrı olarak nemlendirici sürme gereksinimi duymuyorum :) fiyati indirimdemiydi bilmiyorum 30 tl verdim ben ve gayet uygun geldi bana :) fondoteni 30 ml bendeki en açık 01 rengi 

Uni Care Yeşil Çaylı Eye Disc

 Diğer aldigim bir ürün ise Uni Care'e ait olan bu göz temizleme ve bakım pedleri. Ben çok sevdim özellikle de yeşil çayı sevdiğim için ve gözüme genelde yeşil çay poşeti ile dinlendirme yaptığım için yesilcayliyi almak istedim. Maalesef makyaj çıkarma hele ki rimel çıkarma konusunda çok başarısız. Zaten bende bakim yapmak için aldigimdan pek sorun olmadı benim için. Gerçekten çok güzel gözleri dinlendiriyor :) içerisinde 50 adet Ped var fiyati da 15 tl civarı. Maalesef fiyati pek uygun bulamadım ben. Göz makyajınızı çıkardıktan sonra da rahatlama amacı ile kullanılabilir fakat makyaj temizleme olarak almamanizi öneririm.

Yves Rocher Kayısılı Peeling


Eveeet en sevdiğim ürün 💕 Yedeklemek amacı ile tekrar aldım ve Ba-yıl-dım!
Yüzü gerçekten temizleyip arindiriyor bunu resmen hissediyorsunuz. Kayısı özlü ve bitkisel bir markaya ait oluşu da büyük bir artı. Çok önerilen bir üründü ve gerçekten önerildiği kadar varmış. Yüzü kesinlikle cizmiyor, kokusu da tam kayısı kokusuymuş fakat bana gayet normal geldi, abartilcak kadar güzel bir kokusu yok fakat sürerken ferah hissettiriyor.  Fiyatı 16.90 ve gayet uzun zaman gidiyor :) haftada 2 kere uygulamak en ideali 👌 

Yves Rocher Kırmızı Portakallı Ferahlatici Sprey


Ve tekrar Yves Rocher markasına ait çok sevilen diğer ürünlerden kırmızı portakal özlü ferahatici sprey. Acikcasi ben makyaj bazı nemlendirici olarak aldım fakat o şekilde kullanmaya daha fırsatım olmadı, gene de ferahlık amaçlı arada bir güzel kokusu için sürüyorum. Kokusuna bayıldım fakat kırmızı portakal ile bir alakası yok :) Makyaj bazı olarak çok iyi olduğu söyleniyor ayrıca makyaj yaptıktan sonra pudrali bir görüntü oluyor onu tamamiyle alıyor. Sadece sprey başlığı çok iyi değil ürünü homojen dağıtmıyor ve tek bir noktaya puskurtutor maalesef. Gene de benim severek kullandığım bir ürün dihenilirim. Fiyatı 16.90 

Wet n Wild Mocha-licious Ruj


Wet n Wild markasına ait Mocha licious Ruj. Son zamanlarda baya bir popüler oldu özellikle Mac Verve muadili olmasi ile gundemdeydi. Anneler günü indiriminden, indirim bitince, devamlı gittim aradım fakat bir türlü bu ruju bulamiyordum. En son geçenlerde buldum ve hemen aldım. Rengi aslında tam bir sonbahar rengi fakat ben kahve tonu rujları falan çok sevdiğimden kaçırmak istemedim ve yazın da kullanırım dedim gece falan. Fiyatı 10.90 ve kesinlikle onerecegim rujlar arasında yerini aldı 💕💄

Loreal Paris Üç Etkili Temizleme Sütü


Çok severek uzun zamandır kullandığım bir diğer ürün Loreal Paris markasına ait makyaj temizleme sütü. Ben aslında seri olarak kullanıyorum en gec biten ürün bu süt olduğundan ayrı olarak bunu alıyorum. Kesinlikle çok çok sevdiğim bir ürün ciltte yağlanma vs yapmıyor ve düzenli kullanılmasına rağmen çok uzun zamanlar gidiyor. Özellikle her Makyajı temizledikten sonra kullanmakta fayda var. Ben süt-tonik-nemlendirici olarak kullanıyorum. Fiyatı 19.90 tl 

Palmolive Body Butter Çilek Rüyası


Palmolive duş jellerinden çilek rüyası 🍓🍓 Benim en en en sevdiğim duş jeli, birçok duş jeli kullandım ama böylesine güzel koku yok yani gerçekten. Özelliklede icerisindeki minik tanecikler ile cilde masaj ve peeling yapıyor. Kokusu banyodan sonrada 2 3 saat kalıcı. Duş jeli almak istiyorsanız bir şans verin bence 👌 

Le Petit Marseillais Beyaz Şeftali Ve Nektarı Duş Jeli


Le Petit Marseillais duş jeli, beyaz şeftali ve nektarı. Bu markayı çok merak ediyorum bende duş jelini alarak başlayayım dedim. Daha kullanma fırsatım olmadı fakat sandığım kadari ile kremsi bir yapısı varmış dusta krem ürünlerine benziyormuş, kokusu ise benim gayet hoşuma gitti. Kullandıktan sonra instagramda ayrı olarak yorum yazmayı düşünüyorum 😍 özellikle de çok fazla duş jeli kullandigimdan sürekli duş jeli alıyorum ve kendi düzenli kullandigimin yanında bu şekilde denemek için farklı farklı alıyorum çoğu alışverişimde duş jellerine rastlayacaksiniz 😂 fiyati 10 - 15 tl arası birsey olmalı 

Nivea Creme Care Duş Jeli


Nivea duş jeli Creme Care, benim pek beğenmediğim fakat annemin çok sevdiği için kendine 2. Defa aldığı duş jeli. Benim beğenmeme nedenim komiktir fakat benim bacaklarım hassas, kızarma ve acıtma yapti bu üründe dusta surdugumde yakiyordu bende alerjik olabilir diye hoslanmadim ve anneme verdim kendiminkini, bunun birde papatyali beyazı var onu da beğenmedim oda aynısını yaptı fakat 2sininde kokusu gayet güzel 😊 fiyatını maalesef hatırlamıyorum 7 8 tl birşeydir herhalde 😕

Sensodyne True White Diş Macunu


Sensodyne markasına ait eminim çok gördüğünüz True White diş macunu. Normalde beyazlatma etkili olan köpük macunu kullanırdım fakat 1 değil 2 değil sürekli kapağı ile uğraşıyordum, diş macununu puskurtuyor rezil ediyordu heryeri. O yüzden denemek amaçlı annemin fikri ile bunu alalım dedik, hassas dişler için olması özellikle önemliydi çünkü maalesef hassas dişlere sahibim :( acı bir macun değil, beyazlatma konusunda daha 1 haftadır falan kullanıyorum öyle bir etki söyleyemicem fakat gayet parlatiyor ve iyi temizliyor dişleri. Hassaslik konusunda da yardımcı kullandığım süre boyunca herhangibir sorunum olmadı o konuda. Almayi düşünen varsa bence bir şans verilebilir :) 

Gilette Venus Jilet 


Gilette markasına ait kadınlar için olan Venus jileti. Maalesef bende acele isim olduğunda bizde agdacilar ve kuaforler randevu ile calistigindan jilet kullanmak zorunda kalıyorum. Bende denemek için bu markaya bir şans vermek istedim ve gayet hoşuma gitti, herhangibir kesik ugrassaniz bile yapmiyor ve gayet pürüzsüz temizlik sağlıyor. Başlığında bulunan mavi şeritler kullanıldıkca artık kullanılmaz vaziyete geldiğinde beyazlıyormu, bence breeze almaya gerek yok ben bunu gayet beğendim düşünen varsa alsın 👌 fiyati 24.90

Eveet kızlarım :) bir yazımın daha sonuna geldik, okuduğunuz ve takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim 💕 

Sizde görüş, yorum ve sorularınızı yorum olarak atarsaniz çok sevinirim 🌺

4 yorum:

  1. Yves Rocher Kayısılı Peeling benim de merak ettiklerimden sevdiğim bir arkadaşım kullanıyordu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin kokusu hafif hoş fakat çok başarılı bir ürün 😊

      Sil