20 Haziran 2016 Pazartesi

Ekoz Kozmetik Oda Spreyleri

Marsilya Sabunlu ve Vanilyalı Oda/Kumaş Spreyleri

Herkese iyi günler dilerim 💕 Sizlere bugün Ekoz Kozmetikten gelen çok tatlı 2 spreyi anlatmak istedim. Oncelikle ben bu spreylerin kokusuna gerçekten bayıldım  normalde çok sık rastlayamadigimiz ama benim en çok beğendiğim kokular. 


Resimde sağdaki vanilyalı olan, vanilyalı herseye resmen aşık birisiyimdir ben. Mumlar spreyler vanilya kokusunu verin bana baş başa bırakın sonra. 😂 Gerçekten vanilya kokusunu spreyde alıyorsunuz özellikle bunu çok sevdim çünkü bazı kokular vanilya diye satılıyor fakat yakından uzaktan alakası bile yok ki tam bir hayal kırıklığı yaşatıyor. Bu spreylerde öyle birşey ben yaşamadım gayet beğendim tam bir vanilya diyebilirim. Ben bunu daha çok salon ya da kumaş için çok yakistirdim ağır bir kokusu yok ilk siktiginizda kokusunu alıyorsunuz fakat 5 dk geçtikten sonra aradan hafif güzel bir vanilya kokusu bırakıyor, hemencecik uçup gitmiyorda birkaç saat o koku kalıcılık bırakıyor. Fakat spreyi kullanırken dikkat etmemiz gereken birkaç şey var mobilya, deri, nubuk, ipek ve su ile leke tutan yuzeylerde kullanmamak gerekiyor. Onun dışında bence koltuk için gayet ideal bir sprey 👌👌 


Diğer sprey ise marsilya sabunu kokulu, aslında bu marsilya sabunu bizim bildiğimiz hacı şakir kokusuna çok benziyor fakat Fransizlarin aşırı derecede sahiplendiği, yüksek oranda zeytinyağı içeren ve cok fazla satışta olan beğenilen bir sabun. Böyle kokulu sprey yapmak gerçekten iyi bir fikir olmuş. Banyo için tam ideal bir koku bana göre çünkü ağır bir kokusu yok ve durdukca o kadar ferahlasiyorki tam bir temizlik kokusu diyebilirim. Kalıcı olduğu için de misafiriniz geldiğinde sprey sikmaniza hiç gerek yok tekrar tekrar. Bir kere sıkmak gayet yeterli. 
Daha başka kokuları varmı bilmiyorum fakat bu 2 kokuya ben bayıldım ve annem de çok çok sevdi 😄 aslında vanilyaliyi kendi odama kullanmak istiyordum fakat bir sprey ve bir anne, onları ayırmak imkansız oldu. Almak isteyenlere kesinlikle önerebilceğim ürünlerden 2side :)

Vee bugünkü yazımın sonuna da geldik, hepinize okuyup desteklediginiz için teşekkür ederim 💕

Sizin aranızda bu ürünü deneyenler varsa kendi dusuncelerini yoruma birakirsaniz veya merak ettiginiz birseyler varsa çekinmeden sorarsaniz çok sevinirim 🌺🌻

3 yorum:

  1. nerde satılıyor teşekürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram @ekozkozmetik ya da www.ekozkozmetik.çok sitesinden alabilirsiniz :))

      Sil
  2. Ekoz oda kokularını bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil