29 Haziran 2016 Çarşamba

LeSoleil Kapalı Saçlar için Şampuan

LeSoleil Şampuan 

Herkese iyi akşamlar dilerim öncelikle dünkü saldırıda hayatını kaybeden herkesin mekanı cennet olsun inşallah ve Allahım yakınlarına sabırlar versin böyle mübarek günde bayram üzeri gerçekten çok can sıkıcı durumlar. Artık sözün bittiği yerdeyim bu terör bu caniler bayram üzeri herkes yakınına giderken yada son kez görmüş evine dönerken o masum insanları öldürmek nasıl bir cahiliyet nasıl bir kafa nasıl bir vicdansizlik ister aklım almıyor. Allah ıslah etsin diyebiliyorum sadece onlar için. 

Maalesef uzun zamandır bazı nedenlerden dolayı bende yazı yazamıyorum, hepinizden bunun için özür dilerim, is görüşmesi kurs arayışı falan derken bugün evdeydim arka arkaya 2 yazı yazmayı planlıyorum. Lesoleilin denemem için gonderdigi kapatılan için olan şampuan hakkında maalesef biraz gecikti.



Oncelikle sadece saçı örtülü bayanlar için değil, Uzun süre havasız kapalı ortamlarda çalışan, şapka ve benzeri şeyler kullanıp saçını havasız bırakan kişiler için tabi isterseniz açık kişiler de kullanabilir bende o gruptanım zaten. :

Şampuan 5 bitki + 5 mineral içeriyor.
Bu içeriğindeki 5 bitki ve minerali normalde ogunlerimiz arasında özellikle kapalı kalan güneş görmeyen saçların sürekli alması gerekiyor ama maalesef bütçe, vakit yada sevmediğimız bazı besinler yüzünden düzenli olarak alınamıyor. Hal böyle olunca da kapalı kalan saçlarda dökülme, aşırı ve kolay yağlanma, kepeklerle ve  kaşıntı meydana geliyor buda çok rahatsız edici bir hal alıyor zamanla. 

Böyle sorunların üstesinden gelinebilmesi için de Lesoleil kapalı kalan saçlar için bu şampuan üretmiş. Zaten Le Soleil in kelime anlamı da güneş :) saçlara resmen güneş gibi doğuyor. 

Ben tabi kapalı olmadığım için açık ve normal saçlara sahibim, şampuanın bendeki etkileri ise çok güzel bir temizlik hissi ve yumuşaklık oldu. Gerçekten aşırı derecede saçı yumuşatıyor, şampuan degistirmeme rağmen dökülme gibi bir sorunla karsilasmadim ama bu durum kişiden kişiye degisiklik gösterebilir. 



İçeriği resimde gördüğünüz gibi, beni en çok cezbeden yani ise içeriğinde Paraben, parafin ve SLS  olmaması. Bunun yanı sıra sülfat, sodyum Laureth, sodyum lauril içermiyor.

Ayrıca kapağı açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. 

Bendeki normal saçlar dışında birde yağlı, kuru ve boyalı saçlar için olanı da var :)

Eger aranızda düşünen varsa kapalı olsun olmasın kapalı alanda calismasa da kesinlikle öneririm 😊 👌

Sizin de ürün hakkında deneyim ve yorumlarınız varsa yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim 💕

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler 🌺

5 yorum:

  1. Kullanmadım ama sürekli görüyorum raflarda bu şampuanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son zamanlarda çok sık rastlar olduk fakat gerçekten de başarılı :)

      Sil
  2. Bende bu şampuanı kullanıyorum 3 aydır ve çok memnunum açık olup evden çalışmak zorunda kalanlar için oldukça ideal bir ürün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten özellikle verdiği yumuşaklık hissi harika :)

      Sil
    2. Evet gerçekten özellikle verdiği yumuşaklık hissi harika :)

      Sil