14 Haziran 2016 Salı

Sleek Contour Kit Light

Sleek Contour Kit 
Light

Herkese yeniden Merhaba 💕 maalesef artık sık yazı yazamıyorum bildiginiz gibi LYS geldi kapıya çattı. 😊 LYS biter bitmez eskisi gibi haftada 3 4 gün hatta hergün yazmaya özen göstereceğim. 

Artık hepimizin duyduğu ve teker teker tüm Gratislere standı konmaya başlayan Sleek markasına ait kontur paletinden bahsetmek istedim bugün çünkü ulkemizde maalesef kaliteli krem kontur paleti yoktu ve özellikle de Sleek markası ile bunun gelmesine çok sevindim. Benim aklımda bu haberi duyar duymaz sadece kontur paleti oluştu ve gerçekten almayi çok istiyordum. 
Doğum günüm de olması sebebiyle ilk isim İzmir'e geldiğini duyunca optimuma koşmak oldu 😍 bütün standlar dop doluydu ve hemen kendime highlighter ve kontur paletini kaptim. Highlighter ile ilgili daha sonra bir yazı yazmayı planlıyorum 👌 

Eveeet paletimize gelecek olursak; 


Resimde gördüğünüz gibi 6 adet renkten oluşuyor bunların 3 ü yüzü aydınlatmak 3 ü de golgelendirme yapmak için. 
Bendeki light rengi aslında medium almayi dusunduydum çünkü bu paletin renkleri çok bronzer gibi sıcak alttonlu ve ben bu durumu hiç sevmiyorum maalesef 😟 kontur için çok açık renkler ama medium renginde de aydınlatıcı kisimlari çok koyu kaliyordu. Yazda geldiği için bronzer kullanmaya basladigimizdan yaza çok uygun buldum bu paleti bu nedenle aldım. 😊 


Yakından renkler nu şekilde özellikle soldan ilk 2 aydınlatıcıya bayıldım 😍 harika renklere sahipler üzerine parlak bir highlighter ile mükemmel bir görüntü sağlıyorlar. Elmacık kemikleri çene ve burun için harika 😍 alnima zaten geniş olduğu için ben pek kullanmaktan hoşlanmıyorum. 😊


Renklerin swachlari bu şekilde. En çok kullanacagim renkler en üstteki renk sarı olan ve en alttaki renk koyu olan gibi görünüyor 😊 birde Sleek in toz olan kontur paletini almayi düşünüyorum kremin üzerinde harika bir görüntü oluşturacağına eminim. 


Kontur yapmaya yeni başlamış ya da başlayacak olan kişiler için bu şekilde icerisinden hangi renk nereye uygulandigina dair bir kağıt çıkıyor. 
Bu uygulama yerleri aslında yüz tipinize göre değişiklik gösterebilir internetten kendi yüz tipinize uygun kontur uygulamasını rahatlıkla bulabilirsiniz fakat bu konturun amacı begenmediginiz yerleri mesela gıdık örtmek için golgelendirme beğendiğiniz yerler mesela burnu dik göstermek, elmacık kemiği ve çeneyi one çıkarmak için aydınlatıcı kullanmak olduğu için  kendinize uygun konturu sizin belirlemeniz en doğrusu. 👌 

Kağıttan yazacak olanlara gelirsek. Renkleri nereye uygulayacağımızı 6 renk 6 maddede anlatmış zaten onu cevirmeye gerek yok resimdeki yerlere uygulamaniz yeter fakat! Dipnota gelecek olursak önerilen 
1. En pürüzsüz mükemmel sonuç için açılı bir kontur fırçası kullanmanız ( Mac'in düz bir kontur fırçası, Real techniquesin büyük bir fırçası var onlar da mükemmel bence)
2. Kusursuz bir bitişin anahtari hepsini iyice karıştırmak. ( blender süngerler bunun için kesinlikle harika! Özellikle karıştırmak demesinin sebebi burda aydınlık daha net olsun gölge daha net olsun diye hiç geçiş saglamadan kalemle boyamissin gibi sadece o bölgeye yayanlar var ve bu ben kontur yaptım diye göze sokmak oluyor konturun amacı bunu caktirmadan yüzün kusursuz gibi gostermek)

.
Dış görünüşü ve kutusu da resimde gördüğünüz gibi ben gayet beğendim 😊 sadece kapağını acmakta biraz zorlanıyorum o kadar.

Fiyatı : 59.90 👍 

Ve bir yazımın daha sonuna geldiiik, hepinize takip ettiğiniz yazılarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederiiim. 💕

Eger yazımı begendiyseniz +1 yapıp GFCden takip etmeyi, sizin de bu ürün hakkında deneyim, yorum ya da sorularınız varsa aşağıya yazmayı unutmayınız. 🌺🌻🍀

10 yorum:

  1. Sleek geldi ben hala ürün alamadım cıldırsam mı napsam :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😱😱 kız koş bak valla bayildim urunlere ben 2 tane ürün aldım ama bi Ruj bide pudra konturde gözüm kaldı ona rağmen 💕

      Sil
  2. Merhaba, Çağlamın blog keşif etkinliğinden geliyorum.Blogunuzu takibe aldım.Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı tuzlu muymuş ne :) Bu arada lysde başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ulkemizde yurtdışına oranla bir tık daha pahalıya satiliyor sleek urunleri ama bi kontur Paleti için bence gayet normal bir fiyat 😊😊 çok teşekkür ederiiim iyi dileklerin için de 💕

      Sil
  4. Güle güle kullanın :) Ben kontür kitini kışa doğru almayı planladım.Ama bayramda indirime girerse alırım diye düşünüyorum.:)Buarada Sleek markasını genel anlamda çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 evet bende sevdim özellikle indirimde tadindan yenmez çok kaliteli duruyor ürünleri ve cruelty free 🎉🎊

      Sil
  5. bence harika bir kit bu, dediğin gibi yaza da uygun. güle güle kullan, şahane =)

    YanıtlaSil
  6. Ve Gözde hiçbir şey alamamıştı çildireceğim :( Mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim en yakın zamanda mutlaka denemelisin ürünlerine bayıldım ben 😍

      Sil