7 Haziran 2016 Salı

Emily 209 no Dudak Kalemi ve 122 no Göz Kalemi

Emily 209 no Dudak Kalemi 
Ve
Emily 122 no Göz Kalemi 


Herkese iyi günler dilerimm 💕 Aslında bu yazıyı 1 hafta önce yazmayı planliyordum fakat bazı sebeplerden ötürü yazamadım ertelemek zorunda kaldım. 
Emily Kalemlerini yıllar önce keşfettim evde bi kenarda 2 tane kalemim vardı ve birçok markaya taş çıkartır gibi o kadar kaygan ve güzel suruluyorlardiki. Ama maalesef evime yakin hiçbiryerde bulamadım satilmiyordu.
Geçen gün Izmirliler bilir Konakta gezerken yeni biryer açılmış oraya gittim baktım Emily çok rengi olmasada birçok dudak ve göz kalemi vardı bende hemen 2 tane kaptim kendime.



Swatchlari resimde gördüğünüz gibi soldaki göz için bir kalem ten rengi aydınlık vermek için. Göz kapağının iç kısmına sürünce gözleri daha iri gösteriyor ve yüzde dikkati gözlere topluyor. Isterseniz yüzün diğer bölgelerine de aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz.
Ben dudagimin etrafına da daha dolgun göstersin diye uyguluyorum.
Aynı tonlarda bir tık daha koyu ten rengine yakını dudak için de satiliyordu. 
Eğer aradığınız dudak kalemini bir türlü bulamadiysaniz bu göz Kalemlerinin dudak için olanını alarak rujunuzu dudakla butunlestirebilir ve daha dolgun ve kusursuz bir görüntü elde edebilirsiniz.



Dudak kalemine gelcek olursak 209 no aslında kimsede görmedim bu tonlar pek tercih edilmiyor sanırım dudak kaleminde, birçok makyaj markasına baktım ve bulamadım da o gün oraya girdiğimde bu dudak kalemini gördüm ve hemen kaptim 1 tane 😍 renk olarak koyu bir kahve gece makyajı için kesinlikle ideal ve harika bir renk. Ben gündelik makyaj için aldım çünkü elimde çok fazla Nude açık kahve mat ve parlak Ruj vardı. Özellikle böyle koyu kahve rujlarla çok güzel butunlesip harika bir görüntü oluşturuyor. 


Resimde de gördüğünüz gibi önce bütün dudagima Emily 209 noyu surdum ve daha sonra iç kısmına hafifçe açık mat bir nude ruj surdum. 

Kalıcılık olarak ise 3 4 saat birsey yiyip icilmezse hiç bozulmuyor 3 4 saatin sonunda hafif silinmeye başlıyor. Bana göre gayet başarılı çünkü çoğu dudak kalemi 2 saate hemen uçup gidiyor yanımda ruj yerine hep dudak kalemi taşımak zorunda kalıyorum. Dudaktan ise bişey yenilip icilmezse 7 8 saatte anca silinir tahminimce. 

Fiyati ise 3 tl civarı bence gayet uygun 👍

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler 💕

Sizin de öneri ve yorumlarınız varsa aşağı bırakırsanız çok sevinirim 🌺🌻


11 yorum:

  1. merhaba :) bazı teknik sorunlardan ötürü blogumu kapatıp yenisi açmak zorunda kaldım. Sizide takip ediyordum. Yeni bloguma bekliyorum. nesinblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Emily görüpte almadığım bir marka ama gayet güzel görünüyor sana da çok yakışmış, not ettim! teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım 😍😍 bence mutlaka denemelisin denk gelirsen 👌👌

      Sil
  3. Beyaz göz kalemini çok seviyorum, aydınlık ve güzel bir görüntü katıyor :) Yüzün farklı bölgelerinde de farklı şekillerde kullanılmasıyla her makyaj çantasında olmalı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinliklcanım hemfikiriz bu konuda 👌👌 özellikle de yazın harika oluyor bronz tenle 😍

      Sil
  4. ben de severek kullanıyorum bunları =) fotoğrafını çok beğendim eğlenceli olmuş eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  5. Makyaj yaptığım zamanlarda kullanıyordum gayet güzel bir ürün. Güle güle kullan canım. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim evet bende çok beğendim ☺☺

      Sil
  6. emily ürünleri hem uygun fiyatlı hem de güzel sonuçlar veriyor..özellikle göz kalemleri krem gibi ve simsiyah :) Bu arada bloguma bi göz atarsanız çok sevirim :)))) sevgilerr

    YanıtlaSil
  7. Sadece mavi göz kalemini denemistim ve harika gerçekten de 👌👌

    YanıtlaSil