4 Temmuz 2016 Pazartesi

Rituel de Beauté Ürünleri Hakkında Yorumlarım

Rituel de Beauté 

Herkese merhaba 💕 Rituel de Beauté den gelen kargomdaki ürünleri hakkında ve benim önceden sahip olduğum ürünleri hakkında sizlerle yorumlarımı paylaşmak istedim :) Bimde uygun fiyatıyla dikkatleri çeken ve kalitesiylede resmen bağımlı olduğumuz siyah nokta bantlarindan bu markayı hepimiz duyduk artık, çünkü paylaşmayan ve kullanmayan neredeyse çok az kişi kaldı. Bende daha sonra bikaç ürününü daha almıştım birde Rituel de Beauté bana bazı ürünlerini de yollarınca artık dedim bir blog yazısı yazma vakti geldi dedim 😍 

  
Bana gelen kargonun içerisinde bu ürünler vardı. Aslında yüz maskesinin de gelmesini denemesi çok isterdim maalesef yoktu, hicbiryerde de buralarda satışta bulamadım :(

Ürünlere gelecek olursak en son hepimizin bildiği siyah nokta bandına yer vermek istiyorum.

Topuk Çatlağı ve Nasır Gidermeye Yardımcı Stick 


Bu stick topuklarinizda oluşan nasırlı kalinlasmis ve çatlak topuklar için, çok sık rastlanan bir sorun olduğu için ve sürekli pahalı kremler alacak durumu olmayanlar için kesinlikle tavsiye ederim. Kullanma talimatlarinda gözle görülür değişim görene kadar düzenli hergün kullanmanız öneriliyor. Daha sonra haftada 3 4 güne indirebilirsiniz. Ürünün kullanımında kapağını açıp alttan çevirerek kullanıyorsunuz. Bittikten üstten altta bulunan tekerlek mi desem ne desem aklıma gelmedi şuan onu çeviriyorsunuz. Düzenli kullanımda gerçekten etkili sonuçlar elde ediliyor. Eger böyle bir sorununuz varsa mutlaka tavsiye ederim. Yakınlarınızdaki bimlerden bulabilirsiniz. 😊 

Nefes Almaya Yardımcı Burun Bandı


Eveeet Bahar aylarında çok fazla polen çiçek böcek derken benim Burun baya bir gidiyor tikaniyor şubattan haziranın ortasına kadar burnumdan hiç nefes alamıyorum. :( Bir de evimde Ginepig besliyorum böyle tavşan sincap hamster arası bir hayvan. Ona karşı da alerjim var iyice tetikliyor tabi en çok ihtiyacım olan şey burun bandı oluyor, ilk defa bu sene aldım burun bandı Ritual de Beauté den denemek istedim soldaki benim sağdaki kargoda gelen Numune 2 adet, açıkçası evet biraz acıyor burnu ilk taktiktan yarım saat sonra fakat böyle çok iyi değil hafif bir açma kısa süreli rahatlama sağlıyor. Zaten çok fazla ise yarar düşüncesi ile almadığım için fazla da hayal kırıklığına uğramadım, biraz ise yaradı nefes almama yardimci oldu benim için o bile yeter. Genelde siyah nokta bantlarinin yanında Bimde oluyor hatta babama ne zaman siyah nokta bandı söylesem kafasını karıştırıyor ikisi 😆

Özel Günler İçin Isıtıcı Bant


Veee biz bayanlar icin en önemli sorun, adet öncesi ve ilk gunlerdeki o aşırı ağrı. Maalesef battaniyeye sarılmak, yatakta şekilden şekle girmek, yastık sıkıştırmak, sicak şu torbaları size yabancı gelmiyodur. Baya bir yakından her ay düzenli bir evremiz. Hele ki o gün dışarı cikacaksak yandı, sıcak tutmak hiçbirşey yok maalesef bunun için de bu tip ısıtıcı bantlar gerçekten çok gerekli ve kurtarıcı. Gecen gun baktım hatta 2 gün önce falan alsammi almasammi çok kararsız kalmıştım, gelen kargo ile artık deneme fırsatı yakaladım, dener denemez buradaki yazımı güncelleyeceğim ya da instagrama yeni post atacağım. Fakat genel olarak çok çok beğenilen bir ürün olmuş diyebilirim kullanıp mutsuz kalana rastlamadım.

Diş Temizleme Yardımcı Pratik Mendil


Hepimizin sorunu dişler, hele ki birinin evine gittiğimizde yemek yediğimiz , eğer ki orada bikaç saat kalacaksak mutlaka temizlemek gerekiyor, tabi misafir gittiğimiz yerde de diş fırçalamak ne mümkün, cok kaba bence eğer yakın değilsek. Hele ki bayram da geldi. Yada dışarda yemek yediginizde arkadan biri ile buluşacaksanız. Bu mendilleri kendisi böyle ince torba gibi küçücük tam parmağı geçirmek için uygun. Parmağımıza geçiriyoruz ve dislerimizin üzerindeki lekeleri dış fircasiz bir güzel temizliyoruz. Bana kargo ile gelmeden çok uzun zaman önce annem kendine almıştı oradan bu ürünü biliyorum, artık benim de oldu :) kesinlikle denemenizi öneririm çünkü lazım şeyler. 

Siyah Nokta Temizleme Bandı


Vee son olarak yazının başında da söylediğim bu mükemmel siyah nokta bantları 💚 Denemeyen varsa eğer çok şey kaçırıyor diyebilirim. Instagramda ilk paylasimlarimda Nivea ile karsilastirmasini da bulabilirsiniz. Kargo içinde bana gelmesini çok isterdim cunku çok kullandığım bir ürün ama yoktu :( Açıkçası olmayisini görünce üzüldüm bir bu birde yüz maskesinin. Bu resmini çektiğim benim stogumdaki. Çünkü kesinlikle stokladigim bir ürün diğeri yarısına geldi mi hemen yeni bir kutu alıyorum. Çok çok başarılı bir ürün gözle görülür bicimde siyah noktaları temizliyor. Kalan yüzde bikaç kalintiyi da su bile siyah noktaların yeniden oluşumuna sebebiyet verdiğinden dolayi Gözenek sikilastirici alkollü tonik kullanıyorum. Dikkat etmeniz gerekenler siyah nokta temizliğinde eliniz yada mendil değil burnunuz ıslak olmalı. Mendile degdimi özelliği gider islaklasinca. Bir de buruna siyah nokta temizler temizlemez Sakın su, sabun ya da krem uygulamayın gozeneklerde gene de kire sebebiyet verir.

Eveeet bu yazimizim sonu da geldi. Umarım size yardımcı olabilmisimdir.💕 aklınızda bir soru yada kullanıp deneyimlediginiz bir ürün var ise yorum atarsanız çok sevinirim 👊

Hepinize okuduğumuz için teşekkür ederim herkese şeker gibi bir bayram dilerim. 🌺🌹

MUTLU HAYIRLI BAYRAMLAAAR 🍬🍭🍫💕

2 yorum:

  1. Burun bandı sayesinde bu markayla tanıştım çok memnun kaldım kesinlikle herkese öneririm :) teşekkürler yazı için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için evet benimde tanışmama o sayede oldu 😍😊

      Sil