9 Temmuz 2016 Cumartesi

Haziran Ayı Alışverişi Part 2

Haziran Ayı Alışverişi Part 2 

İyi tatiller umarim hepinizin tatili guzel geciyordur 😊😊 haziran ayı alışverişimin 2. Partindan herkese yeniden merhabaa :)  bunları daha sonradan aldigim için ayrı olarak bir yazı yazmak istedim çünkü instagramda ilk alışveriş ile ilgili bir paylaşım yapmıştım :)


Alışverişten aldigim ürünler bu sekildeydi :) Saloon marka pamuk yumuşacık ve kesinlikle favorilerimden hiçbir marka ile değişmem. Papia Betty li mendil ise çok minnoş çantada her daim minik bir mendil bulunmalı bence. Diğer aldigim ürünlere gelirseeek :) 

Wet n Wild Mocha Licious Ruj


Rengine kesinlikle bayıldım böyle kahve alttonlu köyü bir pembe. Mac Verveye Muadil gösterilen rujlardan. 1 aydan fazla sürekli gittim bulmak için anca bulabildim ruju ve hem kendime hemde yakın arkadaşıma 2 tane aldım :) Maalesef arkadasiminkini verdigimden ve bu yazıyı yeni yazdigimdan diğer Ruj resimde yok. Özellikle de o esmer olduğu için bayıldı. Koyu renkli mat bir Ruj, dudakta elimdekinden biraz daha koyu duruyor fakat çok çok güzel ve kalıcılığı iyi. 
Fiyat : 10.90

Gosh Yeşil Concealer



Aslında bir corrector rengi :) yuzunuzde yada vucudunuzda kırmızı leke ve sivilceleri fondoten ile kapatmak imkansız maalesef. Bu nedenle önce bunu sivilce üzerine sürüp hafif dağıtıp üzerine kapatıcı ve fondoten daha sağlıklı ve doğal bir görüntü elde edilmesini sağlıyor. Ben Gosh markasını zaten çok seviyorum. Bunun 2 rengi daha var fakat onlar kapatıcı biri açık biri koyu renk. Ürün 5 ml normal kapatıcı boyutunda. Arkasindaki yere kalem gibi bastiginizda ürün geliyor. 
Fiyat 29.90

Eklips Mantar Çanta 


Bu çantaya bayıldım rengi çok güzel ve cok farkli 😍 bunu da aynı arkadaşıma aldım ve birde anneme aldım 😊 Zaten eklipsin bu tip çantaları çok hoşuma gidiyor model olarak ve kalite olarak harikalar.
Fiyat 12.95 olmasi lazim :) 

Max Factor 01 Cappucino Masterpiece Nude Palette


Çok uzun zamandır gördüğüm ve merak ettiğim bir diğer ürün :) Testeri maalesef yok ve bende 30 tlye gormusken hemen alayım dedim indirimde. Renkleri tam benlik, Kahve ve Pembe gül kurusu tonlarında tonlarinda 2 Paleti daha var fakat ben daha çok böyle soğuk renkleri Makyajda çok sevdiğim için bu palet tam bana göre 💕 Tozutma yapmiyor ve pigmentasyonlari harika, kalıcılığı da tüm gün boyu gozkapaklarinda terleme ile vs akmıyor ve bulasmiyor. 
Fiyat 59.90 normal indirimde 29.90

Johnson's Baby Islak mendil 


Benim en çok kullandığım ürün ıslak mendil. Dalin kullaniyordum daha önce fakat şimdi Johnsonsa geçiş yaptım :) şampuanı da çok hoşuma gidiyordu ıslak mendillerde gayet iyi 👍Özellikle kokusu 😍😍😍 
Fiyat : 3.50

Lionesse Yüz Temizleme Süngeri


Yüzümüzü kirlerden arindirmak için harika bir ürün, ki yazın bence buna çok çok ihtiyaç oluyor deniz bronzlasma derdi Kum güneş derken :) Ben daha önce hiç denememistim böyle bir ürün peelingler yeterli geliyordu fakat denemek için ilk defa aldım ve bayıldım. Lionesse markasını kesinlikle öneririm 😊 

Fiyatını maalesef hatırlayamadım 2 4 tl arası birsey olmalı 

Rituel de Beauté Siyah Nokta Bantları 

 
Neredeyse her alisverisimde aldigim düzenli kullandığım ürünler :) bu marka ve ürünleri hakkında ayrıntılı bir blog yazısı yazdım eğer merak ediyorsaniz mutlaka bakmalisiniz :) kesinlikle çok çok basarililar.
Fiyat 4.50

Dove salatalık ve Yeşil Çaylı Nemlendiricili Sıvı Sabun



Dove sabunlarını çok çok severek kullanıyorum ve birde sıvı sabunu görünce yeşil çay ve salatalıklı ürünleri çok sevdigimden hemen aldım :) kesinlikle bayıldım diyebilirim özellikle elime sorduğumda lavaboya akmiyor çoğu sıvı sabun sürdüğüm gibi yarısı lavobada. Mutlaka bir şans verin derim ben 😍

Fiyat tane 7 tl Set 14 tl 

Listesine Advanced White 


Bana bunu tanıdığım doktor bir arkadaşım tavsiye etti, kesinlikle açık ara digerlerinden önde bir marka başka marka alma alcaksan bu markayı al mutlaka dedi. Normalde şu mavilisinden kullanıyordum fakat bu beyazlatma etkiliyi görünce denemek istedim :) 2 hafta düzenli kullanimda beyazlık vaad ediyor. Ve plak oluşumunu azalttığını engellediğini söylüyor :) maalesef daha 2 hafta düzenli kullanmadım fakat diğer mavilisine göre daha az acı deneyenler bilir 😁 kesinlikle efsane bir acısı vardı mavilinin 30 sn ağızda durması gerek 15 sn zor ediyordum ben 😂😂😂 
Fiyat 20.90

11 yorum:

  1. Listerine çok seviyorum ikinci şişeye geçtim :) Benim şu siyah nokta bantlarından almam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin benim favorim 😍 kaçıncı kutu bilmiyorum artık

      Sil
  2. Bilgiler için teşekkürler, bende yüz süngeri almal istiyordum ama kararsızdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim suan favori ürünüm oldu özellikle de yaz aylarında gerekli oluyor :) yardimci olabildiysem çok sevindim

      Sil
  3. Güle güle kullan canım:) Burun bantlarını bende deneyeceğim :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisiniz şahsen benim favori urunlerimden :)

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. Takibe aldım sizi bende bloguma beklerim :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil