7 Ağustos 2016 Pazar

Gosh Concealer 04 Anti Redness

Gosh Concealer 04 No 
Anti Redness

Herkese yeniden merhabaaa 💋💋 Kızlar malum yaz mevsimindeyiz ve herkes tatilde olduğu için bende yazılarıma kısa bir sürelik ara vermiştim çünkü gerçekten okuma oranları çok düşük ve kimse beğenmiyor ilgilenmiyor. :( Çoğu kişi tatile çıkmış ( ben ise ingilizce kursunda sürünüyorum ) .

Sizlere bugün özellikle de herkeste güneş yanıkları oluşmuşken bir Concealer ( aslında corrector ) den bahsetmek istiyorum. Öncelikle corrector ne işe yarar biraz buna değinmek isterim.
Correctorler turuncu pembe mor yeşil sarı renklerden oluşuyor ve yüzdeki renk esitsizlikleri en çok kullanilanlar turuncu göz altı morlukları yeşil yüzdeki kirmiziliklar mor esmerlerde oluyormuş hafif sarılıklar için kullanılıyor. Üstüne kapatıcı uyguladiginizda profesyonel bir kapatıcılık pürüzsüz bir ten elde ediyorsunuz, yani bu sorun fondoten ile alakali bir durum değil :) birçok marka ucuz ve iyi corrector paletlerine sahip. 



Eveeeet gelelim benim tanıtmak istediğim ürüne; benim en sevdiğim markalardan olan Gosh markasına ait bir corrector, bu sadece tek bir rengi palet değil, Yeşil corrector. Aslında bu ürünü sevdim mi sevmedimmi biraz kararsızım, ürün başarılı fakat benim istediğim şey için değil. Ben daha çok sert yapılı sivilce gibi nedenlerden oluşan kizarikliklari kapatmak için aldım, çünkü bazen sivilce çıkıyor ve özel bir yere gideceksem üzerine yeşil corrector uygulamak zorunda kalıyorum. Bu konuda golden rose çok başarılı ben correctorde sert yapıdan yanayım, Gosh markası ise yüzde genel olarak oluşan kizarikliklari kapatıyor çok beyazlı, güneş yanigi ve benzeri durumlardan. Öyle tek bir bölgeyi esitlemiyor maalesef :( 
Kısaca başarılı ürün fakat ne için aldığınıza bağlı. 

Resimde sağ tarafta gördüğünüz kalem gibi arka kısmına basarak ürün geliyor, biraz içinden ürün almak zor uzun süre basmanız gerekiyor ya da ben işleyişini çözemedim, ne çok ne az yeteri kadar ürün geliyor ucuna. 2 kerede tüm yüze uygulanır. 



Ben alalı 2 ay oldu çok kullandığım bir ürün fakat hala daha bitmedi, neredeyse hergün kullanıyorum corrector kullanma olayını sevdiğimden, ama sakın altına nemlendirici + baz uygulamayı unutmayın :) BB krem kullandığınız zaman unutabilirsiniz ama buda cilt için sivilce olusturabilcek bir ürün, gizleyeyim derken gizleyecek daha çok şey çıkarmayın. 😁 

Gosh markasına diğer correctorler yok zaten Concealer olarak geçiyor buda son rengi, ilk 3 renk Concealer yani kapatıcı, ben başka markanın kapaticisini kullandığım için almadım fakat correctorlerin üzerine Concealer uygularsaniz çok daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.

Fiyatı : 29.90

Sizin de bu ürün hakkında deneyimleriniz, fikirleriniz ya da önerileriniz varsa, yorumda paylasirsaniz çok sevinirim. 🌺🌺 

Hepinize okuduğunuz için teşekkür ederim. 💕




5 yorum:

  1. Kapatıcıları hiç sevmesem de son zamanlarda farkettim ki göz çevremde hafif koyuluklar var uygun fiyatlı bir kapatıcı arıyordum :)

    YanıtlaSil
  2. Kızarıklık sorunum cok yok burun kenarlarım haric ondan bu tarz ürün hic denememistim guzel yazı icin tesekkurler <3

    YanıtlaSil
  3. denemek istiyorum bende canım sağol paylaşımın için :) bu arada izleyicilerime katılırsan çok sevinirim canım <3

    YanıtlaSil
  4. Bunları denemekte fayda var Tarih Konulu yeni siteme beklerim sizleri İzlemeye alırsanızda sevinirim http://www.tarihbilgileri.net/ iyi günler :D

    YanıtlaSil