12 Mayıs 2016 Perşembe

Yves Rocher Alışverişim 🍀

Herkese iyi akşamlar 💕 Bugün konu olarak benim de önceden adını duyduğum fakat daha yeni alışveriş yaptığım ürünlerini denediğim bir marka Yves Rocherden bahsedeceğim. 

Öncelikle marka tamamen bitkisel bir marka olduğunu iddia ediyor. Iddia ediyor deme nedenim her ne kadar öyleyiz deseler de ben bu konuda hiçbir markaya çok güvenmem sonuçta görmüyorum ve kozmetik markası mutlaka vardır içinde, zaten şampuan ve bazı kremini kullanan kisiler içerisinde paraben ve benzeri kimyasallar olduğunu söylüyorlar. 
Her ne olursa olsun ama sonuçta bitkisel bir marka ve tamamen kimyasal olmasindansa daha iyidir. 
Aldıklarıma gelcek olursak 

Asansörlü Dudak Kalemi 71 Bois de Rose



Yves Rocherin Asansörlü dudak kalemi, kahverengi tonlarını ben çok çok seviyorum, birde bu dudak kalemleri fazla sağlıklı olmadığı için çok kullanamiyordum ki Yves Rocherde bu renkleri görünce koşa koşa aldım. Bu dudak kalemini birazdan gorceginiz turuncu ruhun altına aldım aslinda birde çok fazla Nude kahve tonu ruha sahibim çerçeve olarak, almak isteyen olursa kesinlikle tavsiye ederim açıldıktan sonra 12 ay süresi var skt için :) 

Fiyatı: 32.90

Saten Dokunuşlu Ultra Nemlendirici Ruj 43 Muskat Turuncusu 



Aslında bu ruju alma nedenim Mağazaya girdiğimizde Çalışan bayanın dudaginda kiremit rengi harika bir Ruj vardı. Bende kiremit rengini çok seviyorum arıyordumda fakat hiçbir markada bulamamistim, hemen sordum bende ve oda meğer bulamamış öyle bir Ruj kendisi 2 rengi karıştırıyormuş. Altına kahverengi herhangibir Ruj yada dudak kalemi üzerine de bu ruju suruyormus öyle o rengi tutturmuş. Benimde çok hoşuma gitti hemen ruju aldım, üstüne üstlük yogun bi nemlendirmeye de sahipmiş bu gerçekten benim için bir artı oldu. Ruju sürünce çok güzel renk veriyor tek başına turuncu bir Ruj.


Swachi bu şekilde maalesef bitkisel markalarda mat Ruj bulmak çok zor bitkiler kullanıldığı için ordan gelen bir parlaklık oluyor. :) 

Fiyatı 46.90
(Indirimde 37.90a aldım)


Ultra Yoğun Renkli Kalıcı Ruj 23 Derin Mor 



Yves Rocherin ultra yoğun renkli kalıcı ruju, aslında çok fazla kalıcı değil çünkü rujun uzun süre kaliciligini arttirmak için çok fazla kimyasal kullanmak gerekiyor ve resmen kimyasal bombasina dönüyor. 


Aslında normalde bu tip koyu renkli rujlar kullanmam fakat Mac Whirl rengini çok çok seviyordum ve 6 aydır falan arıyorum, Alsancak maç mağazasına Telefonumu bıraktım netten takip ediyorum en son bir makyaj artisti ile görüştüm üretiminde bir sorun varmış sanırım. Bende daha sonra Xp 03 rengi ve Wetn Wildin o renge çok benzediğini öğrendim, maalesef bu 2 ruju da bulamadım anneler günü indirimlerinde tükenmiş. En son dün Yves Rochere gittigimde köyü renk mor rujlara bakarken bu ruju gördüm ve gerçekten bayıldım ruja, koyu renk rujun bana yakiscagini pek düşünmesemde 1 tane de olsa olsun bende diye hemen aldım


Resimde gördüğünüz gibi swachi aslında dudakta dediği gibi daha yoğun duruyor, zaten parlak bir Ruj matlastirinca rengini de pek beğenmedim. Eğer bu renk rujları seviyor ya da ariyorsaniz kesinlikle bu ruja bir şans vermelisiniz ve gerçekten harika bir ruj. 👌 Tam olarak mürdüm rengi diyebiliriz. Gece makyajı zaten mezhniyetlerde yaklaşıyor mezuniyet makyajında çok hoş bir görüntü oluşturabilirsiniz.

Fiyatı: 49.90

Yumuşatıcı Besleyici & Göz Yakmayan Çocuk ve Yetişkin Şampuanı



Bu şampuan bana kart çıkarttığım için 2. Alışverişimde hediye olarak verildi. Yumuşatıcı şampuanmış ve 3 yaşından büyük herkes kullanabilirmis. Özellikle göz yakmamasi benim için büyük bir artı oldu fakat daha denemeye fırsat bulamadım. Deneyen bir blogger arkadaşım gerçekten etkili olduğunu ve şampuanın çok güzel olduğunu söyledi.


Icerigi bu şekilde, silikon paraben ve renklendirici icermiyormus. Bu gerçekten çok iyi ve eğer hoşuma giderse şampuan bundan sonra Yves Rocher den almayi düşünüyorum. Sadece gözle temasindan kacininiz kısmı göz uakmayan kısmı ile çelişkili geldi. Kimse bilerek gözüne sokmaz zaten herkes kaciniyor girdiğinde yakıyor. Değişik birsey herneyse. Eğer alerjik bir cildiniz varsa yada sert özellikle çok sprey jöle kullananlar ve Kıvırcık saçlılar için ideal gibi geldi, bende zaten yakın zamanda bioform yaptircaktim üstüne iyi denk geldi. 

Fiyatı : 22.90 
Yazıyor internet sitesinde fakat suan kart çıkarana hediye bende hediyeler aldım.

Benim Yves Rocher alışverişim bu kadardı sizin de kullandığınız, beğendiğiniz yada begenmediginiz ürün varsa yorumda belirtirseniz çok sevinirim. 💕 

Okuduğunuz için teşekkürler. 🌺


8 yorum:

  1. Her iki rujun rengi de çok güzelmiş.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim bloğunuzu ve net açıklamalarda bulunuyorsunuz özelliklede bunu sevdim 😘😘😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍😍😍 çok teşekkür ederim bunu duyduğuma çok sevindiiim 💕

      Sil
  3. Güle güle kullan canım, Yves Rocher çok sevdiğim bir marka, ürünleri gerçekten güzel ve vaatlerini yerine getiriyor. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bende bayıldım bu konuda 😊 tüm ürünlerini alasim geldi 😄 teşekkür ederiim

      Sil
  4. markayı genel olarak çok seviyorum ve türkiyeye gelmeden önce annemle yurtdışından sipariş ederdim =) rujlarını hiç denemedim ama merak ediyorum. paylaşımın için teşekkürler seni takibe aldım ben de beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlarını kesinlikle denemelisin ben renklere hayran oldum 😍 hemen takibe alıyorum 👌

      Sil