13 Mayıs 2016 Cuma

Max Factor Colour Elixir Dudak Kalemi 06 ve 14 numara

Max Factor Colour Elixir Dudak Kalemi

Herkese Iyi aksamlar 💕 Bugün blog konum olarak Max Factor'un dudak kalemlerini seçmek istedim çünkü gerçekten bayılıyorum. 


Dudak kalemleri 4 renkten oluşması lazım bendeki renkleri 06 Mauve Moment ve 14 Brown n Nude. 
Bu dudak kalemleri gerçekten tam aradığım kalemler. Zaten Max Factor benim en sevdiğim marka diyebilirim rimel ve far konusunda birde bu dudak kalemleri. Aslında alalı baya uzun zaman oluyor Mac ten dudak kalemi alacaktım whirl ve bir rengi daha fakat whirl Istanbula ve Ankaraya gittigimde bulamadım internet sitesinde bulamadım Izmir'de zaten yok bende farklı gene aynı kaliteye sahip dudak kalemleri ararken karşılaştım bunlarla. Brown n Nude tonuna bayıldım gerçekten çok harika bir kahve tonu. 


Zaten resimdende anlayacağınız gibi en çok onu kullandim. 😄
Hatta bir ara nerdeyse hergün o rengi kullaniyordum. Zaten çok fazla sürmeye gerek yok dudağa yumuşak bir kalem değil sürümü kolay fakat çabuk bitmiyor diğerleri gibi hafif bi şekilde güzel bir çerçeve oluşuyor. 
Özellikle de benim gibi dudağı ince olanlara ( kalın kalem çekenler ) gerçekten tavsiye ederim çünkü Dudaktan siz silene kadar çıkmıyor kalem. Çok kalıcı rahat rahat yemeginizi herseyi yiyip sadece dudaginizdaki ruju tazelemeniz yeter, zaten kalemler rujlarla çok güzel butunlesiyor ve dudak dışına tasirsaniz bile çok çok anlasilmiyor.
Eğer Ruj olarak kullanmak Isterseniz ki ben Ruj olarak renklerine bayıldım 👌 altına iyi bir nemlendirici sürmek gerekiyor. Nemlendirici ile bütünleşmesi harika fakat benim gibi dudakları çok çok kuru olanlara ne yazikki tavsiye edemem çünkü dudak nemlendiriciyi edince kalem dudağı çok fazla kurutuyor.

  
Kalemlerin swachlari bu şekilde soldaki benim favorim Brown n Nude sağdaki de Mauve Moment rengi.
Dudak kalemi arayışı içersindeyseniz kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum. 
Fikir olarak ben soldakini Mac Velvet Teddy ve Loreal 630 no ruj ile kullaniyorum,
Sağdakini ise Yves Rocher Derin Mor rengi Ruj, Loreal Freida's Nude ve Mac Mehr ile kullanıyorum çok güzel bir çerçeve oluyor ve rujla iyi bütünleşiyor. 
En kısa zamanda diğer 2 rengi daha alacağım ve bu 2 dudak kalemi bittikce alacaklarım listesinde. 👌 

Fiyatı : 39.90 tl

Eğer sizin de bu kalemler hakkında düşünceleriniz varsa yada diğer kalemleri kullandiysaniz öneriniz varsa yorumda paylasirsaniz çok sevinirim. 🌺

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 💕

14 yorum:

  1. Merhaba takipteyim bloğuma beklerim sizi sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Mauve Moment tam benim rengimmiş.Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kesinlikle denemenizi tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Mauve Momentin rengi çok tatlıymış. Sizi takibe aldım, siz de alırsanız çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet çok hoş bir gül kurusu :) takibe alıyorum hemen 💕

      Sil
  4. 06 numaranın rengine bayıldım tam benlik :)) aynı tondan 3 tane olsa da doymuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin o zaman mutlaka 👌 gerçekten çok kalıcı bayılıyorum ben 😄

      Sil
  5. Renkler nasıl da muhteşem görünüyor. Güzel günlerde kullan Sedacım :)

    YanıtlaSil
  6. İki renkte çok hoş seçim yapmak zor, kalıcı olmasını da sevdim.
    Takipteyim, bende beklerim. Tebessümle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil