11 Mayıs 2016 Çarşamba

The Balm Meet Matte Nude Paleti 💝

The Balm Meet Matte Nude

Herkese iyi akşamlar 💕 Bugün çok sevilen The Balmın Meet Matte Nude Paleti hakkında görüşlerimi yazacağım. 


9 toprak tonu doğal renkten oluşuyor ve hepsi tamamiyle mat. The Balm bitkisel markalardan zaten bildiginiz gibi bu bir artı fakat ne derece bitkisel bilemeyiz. 


Renklerin swachları bu şekilde

Aslında Urban Decay Naked paletlerden alacaktım mat olan ikisi de 100 tl idi fakat Naked paletlerde çok fazla renk seçeneği yoktu ve küçük ürünlerdi bende bu yüzden biraz daha araştırmaya başladım ve The Balmın bu ürünü ile karşılaştım. Hem tamamiyle mat hem de çok güzel tonları sahip. Özellikle beyaz renge bayıldım.


Bunun dışında Matt Lambası rengi Göz kapağını nötrlemek için harika bir renk çok bakımlı gösteriyor. Kalıcılık olarak ben çok beğendim başarılı, baz kullanmadan 6 7 saat gözde kalıyor ve hiç azalma olmuyor renkte. Sevmediğim yönleride var elbet. Mesela ürün çok çok çok tozutuyor. Bu yönden Naked paletler bi harika hiç tozutam yasamadim fakat genel olarak çoğu far tozuttugundan onemsemedim bu yönünü. Gözüme sürerken falan göz altlarima dökülüyor mecbur fondoten süngeri ile üzerinden geçmek zorunda kalıyorum. Buna rağmen ben paleti çok çok sevdim. Yeni çıkan Trimony paletine oranla daha güzel Trimony yerine Naked alırım büyük ihtimal alacağım zaman. 


Bu arada ben aynı zamanda paletteki 2 köyü rengi kaş doldurmak için kullaniyorum ve gerçekten çok güzel ve doğal bir duruşu var. Benim grimsi kaslarim olduğu için her renk bi garip bi koyu duruyor zararlı olmasına rağmen arada kurşun kalem kullaniyodum fakat paleti aldıktan sonra 2 grimsi renk aynı kurşun kalem gibi ve cok güzel. Kullandığım renkler Matt Abdul ve Matt Johnson.  Saçı kızıl olan bir blogger arkadaşım da Matt Garciayi kullaniyomus fikir açısından çok iyi 👌 Matt Abdul ile boşlukları dolduruyorum Matt Johnson ile de kalem varmış gibi şekil veriyorum resimde gördüğünüz gibi. Merak eden kafası karışık olan varsa bence mutlaka alsın 👌
Fiyat indirimsiz 100 tl

Sizde görüşlerinizi yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim 💕 

Okuduğunuz için teşekkürler 🌺


2 yorum:

  1. Güzellik düşkünü kardeşlerimiz diyorlar ki alacaksanız indirimi bekleyin mutlaka :) %40 indirimle 60lira :)

    YanıtlaSil